«Սեբաստացիներ» մանկական երգչախումբ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Նախագիծ. «Երգչախումբը՝ երաժշտական ունակությունների զարգացման միջավայր»

Оставьте комментарий

3

«Սեբաստացիներ» մանկական երգչախումբ

Նախագիծ. «Երգչախումբը՝ երաժշտական ունակությունների զարգացման միջավայր»

  1. Նպատակը.

Սովորողի ներդաշնակ հոգևոր զարգացում երաժշտության միջոցով:

2. Խնդիրները.

  • անսամբլային կատարման և մտածողության արվեստի յուրացում և տիրապետում
  • երաժշտական ունակությունների բացահայտում և զարգացում
  • երաժշտական մտածողության,  ճաշակի, երաժշտարվեստի զարգացում
  • գեղարվեստական մտածողության ձևավորում և զարգացում
  • մշակույթի յուրացում
  • ընդհանուր  զարգացման ապահովում
  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում

3. Արդյունքը

  • ազգային, հոգևոր և դասական նյութի յուրացում
  • ինտոնացիոն մաքուր երգեցողության մշակում
  • երաժշտական ունակությունների զարգացում
  • բազմաձայն կատարում
  • անսամբլային կատարման յուրացում, տիրապետում
  • վոկալ երգեցողություն

— ձայնի դրվածք,
— շնչառություն,
— բազմաձայն երգեցողություն,
— երաժշտական լսողություն,
— երաժշտական հիշողություն

  • երգի կատարողական գրագիտության և կուլտուրայի մշակում,
  • երգի կերպարային զգացողություն,
  • ճիշտ շնչառություն:

Երգչախումբն անցնում է այլընտրանքային համագործակցային կազմակերպման (նախագծային) հետևյալ երաժշտախմբերի և մասնագետների հետ.

Համագործակցության խնդիրները՝

  • ուսումնական ազգային երաժշտաթատերական, երաժշտախաղային ուղղությամբ աշխատանք
  • Կոմիտասի գրառած, այլ չկատարված ազգային երգերի բազմաձայն մշակումների կատարում
  • հայ ազգային, բակային, մանկական խաղերի ուսումնասիրություն, ուսուցում, կատարում
  • բնական, անմիջական միջավայրի ստեղծում՝ երգով, խաղով, պարով

Համագործակցող խմբերի ղեկավարների հետ

  • նյութերի ընտրություն
  • համատեղ փորձերի օրերի, ժամերի հստակեցում

Համագործակցության արդյունքում

  • հետաքրքրություն երաժշտական գործիքների նկատմամբ,
  • երգչական ձայնի և նվագարանի հարաբերակցություն
  • թատերական արվեստի և երգարվեստի հարմոնիկ հարաբերակցություն
  • ձեռք բերած մասնագիտական կարողությունների, հմտությունների իրացում համագործակցող երաժշտախմբերի հետ
  • թատրոնի  մշակույթի ձևավորում, հանդիսատեսի դաստիարակում
  • բարդույթներից ազատագրում
  • գեղեցիկ, անսխալ, խմբային խոսքի մշակում
  • գեղարվեստական մտածողության ձևավորում և զարգացում
  • մթնոլորտ,  խաղ
  • ազգային, մանկական, բակային խաղերի միջոցով ազգային մշակույթի փոխանցում
  • որոշակի երանգավորումով  երաժշտական, ռիթմիկ գործողություններ
  • իմպրովիզացիան որպես փորձեր վարելու եղանակ

Երգչախումբը համագործակցում է նաև կրթահամալիրի դպրոցական, դասարանական երգչախմբերի հետ՝   Նախագիծ. «Դասարանական երգչախմբերի համագործակցությունը  խմբերգային բազմաձայն համատեղ երգեցողության արդյունավետ միջոց»  

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s